Lördag

I onsdags körde jag från mitt jobb med känsla av att kanske inte kommer tillbaka?
Vid min bil stod mina fina arbetskamrater med present och mina tårar var nära 😢
Så fina vänner !

Så i torsdags körde jag istället bilen mot Löddeköpinge och mitt nya jobb ..
Dagen gick åt massa nya intryck och mycket att lära ...
När jag gick där i från var jag helt slut...

Men i fredags kändes allt bättre och dagen sprang i väg 😊
Det händer verkligen något hela tiden .
Och vilken skola vilka resurser som läggs ner på dessa härliga ungar 😃

Idag vaknade jag med smärta i rygg och ben ..
Hoppas de lägger sig till måndag 😃

Den dagen har gått åt att städa och tvätta hemma och höstmarknad nere i byn😃
Nu är Iza hos en kompis Jocke som fiskat tidigt imorse vilar och jag och Alexander myser i soffan och det känns helt okej att sitta ner 😂

Livet rullar på ...
Tänk att vi redan är inne i september !!!
Hösten är här och jag gillar hösten med ljus och mys 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0