Vart tog solen vägen ?

Vart tog det härliga sommarvädret vägen ? 
Idag har det känts mer som en höstdag än en sommardag 😔
Men vad gör de när man åker till värmen om bara några veckor 🌞

Fredag och lördag spenderade jag på jobbet .
Fick pröva på att jobba på vår växelvårds avdelning denna helgen då de var kort med folk ..
Oj vilken skillnad och vilken stress 😬
Var inte någon vila och det var att göra hela tiden...
Och mitt i all stress hann jag trilla och slå i mitt knä ...
Ja klumpig och stressad😂

Igår och idag har jag varit ledig . 
Dagen idag har jag och Alle varit hemma och myst och fixat..
Alexander är lite små trotsig nu och lyssnar lite dåligt på sina föräldrar just nu...
Sen hämta vi hem Iza och hennes kompis för bus hemma hos oss 😊
Och tjejerna hade jätte kul! 

Vi gick hela familjen bort och lämnade Maja inget kul väder alls och man tom frös trots jacka😬
Ge mig värme🌞


Kan verkligen inte förstå att jag har 11 dagar kvar att jobba innan jag går på semester !!
Härligt ska det bli!
Och när vi åker hem så tar vi solen med oss hem! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0