Lördag och härligt vädret

Vilket underbart väder det har blivit !!🌞
Jag älskar de😊
Värmen gör mig på gott humör.
Dagen idag har spenderats först i trädgården med lite pool fix och massa solande .
Sen var det kalas för mosters stora tjej som fyllt sex år 💕
Det bjöds på burgare och tårta .

Jocke börjar äntligen känna att den hemska Hortons huvudvärk är över för denna perioden .
Hoppas det fortsätter så😊
För om fyra veckor åker vi på semester 🌞

Funderar på vad jag ska göra med mitt hår? 
Har en tid hos mamma på tisdag ...
Tänkte klippa av en bra bit då mitt hår just nu är rätt tunt och slitet men åndå tvekar jag för jag vill ju så gärna kunna ha håret långt 😒
Trivs inte i det kort ...
Eller halv kort ens men det är ju inte snyggt som det är nu..
Sen vet jag att trivs bäst som ljus men ändå går tankarna om man skulle göra det något lite mörkare 😬
Blir tokig 😂
Får se vad mamma hittar på.

Nej nu lite film med mannen innan det är dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0