Inte riktigt min tid

Denna veckan har varit jobbig främst för Alexander som haft krupp och haft två väldigt jobbiga nätter😒
Fick inhalation utskriven som inte direkt hjälpte ..
Febern har kommit och gått ...
Just nu är han feberfri men hade temp senast imorse ....

Izabella har med varit små febrig och förkyld torsdag och fredag och har fått vara hemma från i skolan ..
Idag är hon pigg och feberfri.

Jag fick jobbet som jag sökt men var tråkigt nog "tvungen " att tacka nej då det inte var en fast tjänst och jag endast kunde stannat ett halv år och sen fått gå tillbaka till mitt gamla jobb , då man idag inte vågar säga upp en fast tjänst ..
Detta känns inte alls kul och detta grubblar runt i mitt huvud ...😁
Jag ville så gärna men det kändes inte rätt mot den nya arbetsplatsen att endast stanna ett halv år och sen hade de fått leta efter någon ny igen ...
Jag är ledsen för detta och inget jag gärna pratar om 😢
Detta har fått mig att verkligen förstå hur gärna jag vill ha ett nytt jobb ! 
Jag kommer fortsätta söka ..

Känner mig lite nere just nu och är inne i något tankes period ...
Tänker mycket på allt möjligt och frågar mina nära hur de känner och hur de tar vara på vardagen de har ...
Tycker vardagen är tråkig just nu och har svårt att hitta glädjen i den ..
Jobbet har jag ingen motivation till 😒

Men jag har så mycket att vara tacksam för och kommer hitta tillbaka till glädjen .
Glad för de fina människor jag har runt mig som försöker muntra upp mig ❤️
Blommor av pappa blommor av min hjärta ❤️
Och sms och uppmuntrande ord av de jag står nära 😃





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0