Fredag

Idag har vi varit lediga minus iza som såklart varit i skolan .
Klockan tio skulle vi vara i Malmö för Jocke hade tid hos optikern.
Synen var topp👍🏻
Efter var det dags för besiktning av Bettan ..
Bilen gick inte igenom 😔
Men som tur två små saker min bil kunniga man kan fixa 😃

Sen hade vi lovat barnen bad men då jag har den där veckan stannade jag hemma och stor städa hela huset medans Jocke tog barnen och bada 😃
Jag hann städa alla vrån och möblera om😂
När de kom hem från badet tog jag och iza hundarna på en riktigt lång härlig promenad 🐶
Hemma blev det en god middag och ett glas vin🍷
Nu sitter jag i soffan och är nöjd hur dagen blev 👍🏻

Minus tankar om jobb snurrar i 150
Hur kommer de gå?
De hade ringt om referenser idag 😮
Ja jag får bara snällt vänta .

Jag är nöjd hur det blev här hemma och glad att min man vill göra mig glad och nöjd trots att jag har många idéer för mig 😂
Speciellt med att ändra och förändra här hemma 😀

Nu sitter vi i soffan och tråkigt nog är det snart hockey 😁
Jag ska försöka sitta med och titta trots att det är såååå ointressant 😂



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0