Ångest !

Usch det har jag imorgon klockan 05.45 ringer min klocka och det är dags för jobb ..
Jag som verkligen kommit i semester mode 😬😬
Jag vill inte ...

Dagen idag har mest gått ut på att städa och sen fick jag och Iza den smarta idén att möblera om hennes rum😂😂
I värmen 👍
Körde en snabb sväng till mormor för hon hade ett litet bord till Iza .
Så nu har Iza och jag gjort smink hörna till henne 😊😊
Fint och Iza känns plötsligt ännu större😬
Men hörnan blev mysig och vi är nöjda 👍

Om några veckor blir det en ny säng och lite ny färg på väggarna 😊

Känns verkligen som Iza blivit stor denna sommaren 🙈
Vänner mobil cykla själv till kompisar och intressera sig för smink och så mycket mer..
Spännande men skrämmande 😱

Nu ska jag inte röra mig från solstolen från solen gått ner!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0