Söndag !!

Sovrummet blev fint med allt fint med de romantiska kom på plats:) 
En filt ska jag med handla sen är jag nöjd :)
Alltid kul att ändra och denna renovering kostade inte många kronor men blev toppen ...:)

Alexander är genom förkyld så idag håller vi oss mest hemma.
Iza och jag tog hundarna på en riktig långgrunda och vi har lagt pussel och myser mest :)
Vi hade turen idag att iza fixa frukost till oss <3
Riktigt duktig har hon blivit .<3
Självklart har jag även hunnit tvätta städa och fixa :)
Kvällen bjuder på god middag som mannen fixar :)

Inte mycket kul att berätta...

Livet rullar på i full fart och man får passa på att njuta under resan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0