God fortsättning !

2016 är här:)))
2016 ska bli mitt år! 
Det ska bestå av en en Johanna som ska vara glad och positiv och framförallt må bra.
2015 slutade på en mysigt sätt tillsammans med finaste syster , syskonbarn och Richard .
Det bjöds på god middag gott vin skratt och skit snack .
Barnen lekte fint men höll sig uppe lite väl länge ...
Så lite gnäll blev det på natten . 
De stanna över natten :) 

Dagen efter spendera jag min eftermiddag och kväll på jobb . 
En riktigt dryg dag att jobba trots att man inte festar hör det till att slappa denna dag . 

Annars har året börjat bra tycker jag :)


Fina ungar <3


Fina fina ni<3



En super god middag mannen fixat


Mannen kocken 



Rickard 



Selfie .... Blir aldrig nöjd med dessa bilder


Underbara systerson tack för dansen :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0