Dagar som dessa?

Dagar som dessa...
Ja vad ska man säga ?
Jag har det har varit rätt skönt att vara hemma fram till nu när kvällen kommer och det kliar i kroppen ..
Gjorde precis lite hemma spa med ansiktsmask och nagel fix för att få avkoppling men nja det hjälpte inte 😁

En del människor älskar dessa dagar att bara få vara men jag har svårt för de hela dagar såhär ...

Jag hade i dag sagt att jag hade körförbud ! 
Då jag kör otroligt mycket dyrt och tidskrävande ...
Alltid åka runder..
Detta har jag klarat idag bilen har stått hela dagen 👍

Imorgon väntas jobb och storhandling !
Skönt då blir inte kvällen så lång :)

Håller alla mina tummar och tår att Alexander inte får någon feber under natten och är pigg för dagis .! 

Nu ligger jag på soffan utan ljud på tven ..
Myser med Charlie som ligger på mig<3

Vad hittar man på såna här dagar man bara är hemma.? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0