Tittar in

Just nu är ryggen skit igen och det är dags för nya kortison spruter ...
Och på de har jag magkatarr 😒
Ljuger om jag säger jag mår toppen men det vänder med säkerhet snart 😃

Tiden rullar på som vanligt ...
Barnen är på skolan och dagis och vi jobbar .
Vår lediga tid går åt att försöka umgås familjen ha tid för varandra och tid för vänner och allt annat som hör till .

Jag tänkte försöka hitta något fritidsintresse som jag kan hitta på någon kväll . 
Är jag bättre till torsdag tänkte jag testa yoga :) 
Jag kan behöva de ..
Försöker även göra avslappningsövningar och andas rätt och vara i nuet som boken säger 😃
De korta stunder du är i nuet så har du inga bekymmer och det är en härlig känsla 😃
Låter kanske konstigt men jag rekommenderar boken lär dig leva 👍

Helgen som gått spendera jag till stor del på jobb . Men hann hem för min och izas favorit program Melodifestivalen .
Vi var nöjda med de som gick vidare .
Igår kom syrran och barnen för lunch bus och skitsnack 😘
De stora tjejerna gick till lekplatsen själv och killarna busa i trädgården så jag och syrran satt och snacka massa .
Dagen var super mysig , det hör till med några utbrott 😃
Så glad och tacksam att jag står min fina syster och syskonbarn så nära ❤️
Underbart ! 

Kvällen skulle mannen och jag se nya Beck missa första halvtimmen då några rör till diskmaskinen klydda men mannen löste de och vi fick samarbeta lite 😂

Jag är ledig fram till onsdag och jag försöker koppla av så jag mår bättre ! 
Idag blir det lek för iza med en klasskompis och bara fix hemma .

Nu ska jag ringa läkaren och få en tid till ryggen 👍🏻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0