Söndagen knackade på dörren

Då satt vi här igen . Veckan sprang förbi 😁
Helgen har jag spenderat till stor del på jobb ...
Förkyld och lite gnällig ..
Men det gick de med och jag är glad jag valde att jag inte stanna hemma ..
Lördag kväll blev det mello med familjen grabbarna satt med första halvan sen var det bara jag och världens bästa iza❤️
Våra favoriter gick vidare så vi var nöjda 😘
Wow säger jag till Oskar , känns som han blivit mogen i sin musik .
Låten var toppen och han gjorde det kanon .👍🏻

Idag vaknade jag lite mindre förkyld.
Jag och Alexander åkte till moster Sandra och izabella och Jocke åkte till center syd.
Nu är vi samlade igen och har precis ätit en god middag .
Och nu väntar soffan och mys .

Nu är det sportlov här hemma och jobb väntas inte från på torsdag .
Härligt !
Vi börjar veckan med en dejt med fina Lillis och barnen 😘




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0