Onsdag

Fick en tid till min läkare igår för nya kortison spruter i mina muskelfäste . Ont gör de mest när man tar de men efter ca 24 timmar slutar smärtan och jag är nästan smärtfri i veckor ibland månader ..
Detta är min tredje behandling . 
Min läkare tror vi kommer få upprepa de några gånger till innan de ger med sig ..
Skulle kunnat vara hemma idag och vilat man ska ju de i minst ett dygn men det har nästan gått ett dygn så jag åker till jobb om en stund och tar det lugnt ...

Igår hade vi även besök av morfar som vi inte träffat på veckor :) 
Det blev en god semla och massa bus för barnen som bara älskar när morfar är på besök .

Tre dagar har jag varit ledig och dess dagar har jag inte flängt till Malmö en enda gång !! Detta hände aldrig ..
Men detta har dock gjort mig rastlös ..
Även om vi hitta på andra saker ..

Jag längtar så till våren och sommaren när man kan vara mer ute och hitta på mer ...
Januari till mars är otroliga tråkiga dryga månader ....
Inte mycket kul som händer mörkt kallt och tråkigt ..
Jag vill vakna upp den 1 april till ☀️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0