God kväll 😃

Jobbat ikväll , kom hem för en stund sen och sitter nu i soffan efter en dusch.

Veckorna springer som vanligt i väg ..
I fredags fick jag en härlig paus från vardagen och hade en riktigt rolig utekväll tillsammans med bästa kollegan Camilla 😘
Vi träffades hos henne för att dricka vin och kolla in hennes nya lägenhet .
Sen blev de stan och några drinkar och massa dansande😃
Länge sen jag hade så kul och klockan blev fyra innan jag var hemma 🙃
Något seg på lördagen men så värt de.!
Lördagen bjöd på mys med familjen skogspromenad med hundarna och mello .
Klockan tio sov jag 😂
Söndagen bjöd på middag hos mamma för att fira hennes födelsedag .

Izabella har börjat att vara själv små korta stunder exempelvis om vi kör till Ica .
Hon går till lekplatsen med en kompis och går med hundarna korta runder själv 😃
Detta är stort för iza och jag är så stolt 💗
Annars rullar allt på ...
Jobbar några dagar till sen väntar fyra dagars sportlovs ledighet för mig och barnen .
Hoppas på att hitta på massa skoj 👍🏻

Nu blir det sängen 😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0