En riktig toppen helg !

För några veckor sen berättade Jocke att han hade ordnat en barnledig heldag som var denna lördagen .. Mer fick jag inte veta ..
Jocke lämnade barnen hos farmor och farfar och vi satt oss på tåget mot Köpenhamn 😊
Vi ska bara ta ut pengar sa han och mitt på torget kommer älskade syster och Richard 😊
Sandra hade fått samma information som mig så vi blev överraskade båda två .
Männen hade planerat en heldag för oss i hemlighet 😘
Dagen bjöd på shopping inne i Köpenhamn middag i nyhamn vid vattnet och avslutades på nattklubb 😂
Richard hade ordnat ett hotellrum som vi kunde göra i ordning i och dricka massa gott vin 😊
Där avslutade vi med kvällen och efter några timmars sömn bad jag och hjärtat oss hem klockan var då 06 på morgonen 😂

En underbart mysig och rolig kväll från start till stopp 😘
Länge sen jag drack och festa så men framförallt länge sen vi hade såå kul😊😊
Detta lever jag på länge😊
Tack min älskade man för denna dagen !!


Igår var vi rätt trötta😂
Barnen kom hem klockan tolv och vi tog en lugn mysdag 😘
För idag var det dags för barnen att återgå till fritids och dagis efter åtta veckor ledighet 😱


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0