Lördag it is

Lördag idag och långledig fredag till söndag 😃
Härligt ! 
Och till och från är ju vädret underbart☀️☀️
Dagen idag har jag storstädat och möblerat om i Izabellas rum , jag det är bra med förändring 😂
Har även varit och fixat ett abonnemang till Izas telefon som hon fått av farmor ❤️
Denna är kontrollerad av oss , verkligen toppen med föräldrarkontrollen 👍
Då Iza är mer och mer hos vänner och kommer snart börja ta sig till skolan själv ibland och då känns det tryggt att kunna nå våran tjej ❤️

Maken min har haft några jobbiga dagar med denna hemska Hortons huvudvärk 😒
Inte riktigt lika illa som för några år sen men hemskt att se när de " växer" en knöl liknande över ögonbrynet 😒
Hoppas det ger med sig snart !

Ja annars rullar livet på som vanligt i 200 km i timmen ...

Imorgon är det söndag  och jag ska i väg en stund för lunch med mamma och prata ut😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0