Dåligt med bloggande

Ja just nu är jag inne i en period jag inte riktigt vet vad jag vill skriva om...
Att berätta vad man gör är inte det roligaste och en del tycker jag är för privat att skriva om ....

Vad händer i våra liv? 
Vi kämpar på med hals öron och ögon men har trots allt klarat hela veckan på jobb dagis och skola .

Vi har väl smått börjat räkna ner tiden tills vi åker till vårt andra hem..
Ner till värme och avkoppling. Ska även fira fem årig bröllops dag och hjärtat som fyller 35..
Även Jocke föräldrar ska hänga med första veckan 😄
Annars rullar jobb skola och dagis på i full fart ...

Något jag tänker och ofta önskar jag kunde skriva om är detta med relationer ..
Fan relationer måste vara de svåraste och mest underbaraste som finns .
Är det något jag vet är det att mina barn kan göra mer eller mindre vad som och jag aldrig kommer låta de försvinna från mitt liv ...
Om de hade hänt något hade jag kämpat och gjort allt för att få komma tillbaka in i deras liv ! 
Dina barn är ditt kött och blod !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0