Vår helg ..

Ja det här med att blogga ibland finns massa lust till de och ibland finns den inte alls...

Det är måndag igen och ännu en helg är slut !!
Jag hade tagit semester i lördag och blev därför ledig tre dagar :) 
De dagarna sprang i väg !!
Fredagen var vi en sväng hos pappa och Marie .. Meningen var att iza skulle sova över men det sluta med att Alexander stanna och iza åkte med oss hem ? 
Lördagen var det dags för bröllop för Linda och Erik :) 
Vilken vacker brud<3

Alexander var hos mormor och fick leka med sin favorit kompis David :))

Iza var hos morfar och nonna och var uppe hela natten och titta på Eurovision:)

Jag och mannen vaknade pigga och utvilade på söndagen mys länge i sängen med stor kaffe bara vi:))

Nu är det som sagt måndag igen ..
Det känns sjukt att om mindre än tre veckor går vi på semester !!
Resan går som alltid till vårt andra hem Rhodos hållet tummarna att pappa kan resa med.. Han väntar på operation och svår smärta i framförallt sina ben ..
Jag tror värme och avkoppling kan göra honom gott <3

Sitter i soffan med iza och tittar på Sofias änglar <3
Iza fick något utbrott innan men har lugnat sig och sagt förlåt , så nu myser vi.

Imorgon är jag ledig och Alexander ska på utflykt med dagis och iza är i skolan . 
Tänkte passa på att shoppa lite sommarkläder till mig själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0