Älskade Alexander

Alexander är snart 3 1/2 år! 
Känns verkligen overkligt att han redan är så stor :) 
Tiden går på tok för snabbt...
Alexander är glad liten kille . 
Får ofta höra frågan är han alltid lika glad ? 
Nä han gnäller med:))

Han älskar att köra runt på sina bilar traktor och motorcykel . 
Han och storasyster leker ofta att de är Elsa och Sven :) 
Ibland har de riktigt kul i hop men ibland blir det ovänner och då får iza ibland sig en smäll ! 

Han älskar Hasse Andersson och spelar guld och gröna skogar flera gånger varje dag är han ledsen eller inte vill lägga sig funkar det alltid att säga kom går vi och lyssnar på Hasse :)

Han är en riktig gottegris och älskar godis glass och kakor ! 
Mat är han oftast med glad för :) 

Han är en liten mammagris och vill gärna hänga med mig vart jag än går <3

Han är inte lika blyg och försiktigt som iza var utan är med framåt. 
På dagis säger det att han är en följare..
 Men när kompisarna vill göra hyss vill han inte vara med utan säger i från :) 




Älskade Alexander jag är stolt över att jag får vara din mamma ! 
Jag älskar dig till månen och tillbaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0