31!

Ibland kan det bara slå mig att jag är 31 år! 
Hur gick de till ? 
Jag har inte problem med min ålder det är bara en sifra som man säger ! 
Mitt problem ligger i hur mycket man har förändrats ! 
Mest till utseendet ...
Ansiktet har små rynkor och under ögonen är det som stör mig mest !
Jag är glad jag är smal och väger ungefär detsamma spm innan jag fick barn ..
Men kroppen ser ju självklart inte ut som när jag var 21!
Ibland tittar jag mig i speglen men känner inte riktigt igen mig på något sätt 

Lägger sällan ut någon bild på mig själv då jag inte är riktigt nöjd över hur jag ser ut. 

Jag hade väldigt bra självförtroende när jag var yngre men det har tråkigt nog tappat ...

Trivs med att vara i trettioårs åldern men önska att jag såg ut som i tjugoårs ålden !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0