Sol !

Igår hade vi en fullspäckad dag ! 
Förmiddagen var det loppis i Kävlinge så dit tog vi oss en tur med Izabellas klasskamrat med mamma :) 
Inte mycket kul men lite böcker och annat smått blev de. 
Efter tog vi en tur till center syd för lite små shopping och fika :)
Igår tog jag sörsta koppen kaffe på en månad ! Som jag saknat de! 
Magen har än så länge godkänt de! 

Efter hämta vi upp pappa Jocke och körde bilen mot oxie och hem till pappa och Mi :) hockey och skräpmat och öl för gubbarna ..
På vägen hem hämtad vi upp messie ( en liten vovve vi ska passa ) Sex dagar ska han bo hos oss:) 

Idag är jag lite trött ..
Messie hade lite svårt att komma till ro och fick sova hos mig där han till sist fick ro runt två ...
Vi har tagit en lång runda i det underbara vädret :) 
Tråkigt nog är Alexander inte alls på humör och gnällde halva rundan ! 
Kvällsrundan tar jag och iza själv ! 

Eftermiddagen bjuder på fika hos Linda=) 
Men först en sväng med dammsugaren !

Trevlig söndag på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0