Sjuk ...

Ligger nerbäddad i sängen och är helt färdig :(((
Börja igår när jag vaknade kände mig allmänt kass illamående och ont i magen...
Men trots allt körde jag till emporia för att möta upp Lillis för shopping och fika.. Det skulle jag inte gjort ! Mådde skit och fick åka hem efter stund ... 
Kände mig allmänt orienterad , yr, illamående och sjukt ont i magen ....

Kom hem sprang in  och spydde !!!
Någon form av maginfluensa ..
Kräkts flera gånger ! 

Idag känns det bättre men jag är helt slut!!! 
Ska försöka ta mig upp ur sängen och ta en dusch och kanske försöka äta något ...
Jocke och barnen ska i väg några timmar och jag ska lägga mig med en bra film ! 

Blir verkligen arg på mig själv att jag inte lyssnar på min kropp !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0