Jag är flitig !

Efter en stunds mys i soffan startade jag och Alexander ! 
Ju effektivare jag är desto bättre mår jag ..
Börja med att storatäda prinsens rum .. 
Tog ut allt och rensa bort allt som inte användes ... 
Ändrade om lite på möblerna och fixa .. Känns så bra att båda barnens rum är i
Ordning :))

När jag gick upp på vinden med saker som inte användes såg jag hur otroligt mycket kläder där var uppe ! 
Kläder som inte var i topp skick men användbart .. 
Rensa ut kläder som jag ville ha som minne från när barnen var mindre ( de som varit i fint skick har syrran redan fått ) 
Resten har vi lagt och skänkt till behövande :)) 
Känns så skönt :) 
Nu har jag dammsugat  och tvättat golvet och håller på att tvätta :) 

Sitter ner en stund men snart blir det en sväng med Milton <3

Ikväll blir det kalas för farmor och farfars valpar som fyller ett :) 


Något jag kommit fram till är att man kan vara hemma men ändå hålla sig sysselsatt :) 
Jag trivs när det händer mycket bara inte för mycket på samma gång :) 

Idag är en bra dag! 
Hoppas den fortsätter så ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0