En lite mindre bra dag ..

Ja pga av hyseri inne på center syd av en helt förtvivlad izabella som inte hitta några gympaskor i rätt strl! 
Hon fick inte som hon ville att köpa skor som var en strl mindre än vad hon bör ha ! 
Suck vilka utbrott !!!
Och själv med en ledsen iza och en trött Alexander som ville bli buren var inget kul !!
Kände stessen kröp sig på ! 
Det är ju såna här situationer jag ska undvika ...

Tur in på systemet för lite fredags vin blev jag mer stressad då barnen gnällde och jag inte hitta något vin jag kände ingen ! 
Puh ! Hem kom vi med vin men utan skor!!!
Imorgon får pappa och iza leta !!!

Fina messie har vi även lämnat hos jeannie igen :(
Vilken goding han är ! 
Hoppas vi kan passa honom fler gånger ..
Riktigt mysigt<3

Nu är det fotboll och jag önska jag kände för att ta ett glas vin till och sitta uppe men jag vill helst krypa i sängen ...
Magen som varit helt ok ett tag nu har gjort sig påmind flera gånger idag :( 

Imorgon blir en bättre dag :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0