Semester !

Det är semester i huset och det är bara jag och hundarna vakna  ..
Om en timmes tid kommer Lillis och barnen och ska leka...
Jag njuter av tystnaden !!!

Alexander är lite små gnällig just nu kanske någon form av trots ..
Han ska ha som han vill annars stor gråter han ! 
Igår kväll gick han och kastade sin banan och tog en ny! 
När jag tog bananen i från honom och säger så kan man inte göra .. Blir han helt hysterisk !!

Han var även väldigt rädd och osäker på människorna nere på Rhodos ..
De har ju träffat honom sen han var bebis och ville krama om honom
Men han blev rädd och det blev inga kramar ? 
Han sprang till någon av oss så fort han såg någon som jobbade på hotellet och ville bli buren och höll hårt fast !
Så har han inte varit innan ! 

Izabella har blivit bättre med sin blyghet hon hälsa och kramades :))
Dock är hon lite väl försiktigt och vågar inte mycket själv :( 

10 min till i tystnaden sen får jag väcka mina små <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0