Inte nu!!!

I tisdags kväll upptäckte vi prickar på Alexander ...
Vattkoppor !!!
Nu:(((
Han har tur nog inte fått så himla många men kan ju klart komma fler..
Han är inte dieciellt påverkad och bara en förhöjd temp ingen feber ...
I natt har han kliat mycket.
Nu håller vi tummar att det ska vara läckta till nästa söndag innan vi åker !
Brukar ju sitta en vecka så... Men man är ju allt lite nervös ! 
Pappa hade äntligen bestämt sig för att följa med så kommer detta :((

Det kommer säkert lösa sig:)

Bättre med mig fortfarande stel men inte ont :))
Så imorgon blir det jobb för mig:))
Nästan längtar ..
Jag tycker inte om att bara ta det lugnt mysa på soffan och inte göra något direkt ! 
Igår körde jag och Alexander och tanka på svpgertorp i Malmö bara för att få komma ut lite ...! 
Tur man har hundarna så man kommer ur lite iallafall :))
Det är ju ett jävla skit väder !!!
Värmen kommer till helgen säger de, tror jag på när jag ser de:) 

Nu kaffe , ledig idag och vet inte vad dagen bjuder på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0