Hemma ..

I lördags stod jag och sminka mig .. Känner hur det smäller till vid skuldran upp till nacken ...
Någon muskelsträckning ? 
Eller något annat ? 
Sen dess har jag haft ont:( 
Att smörjas med tigerbalsam gör jätte ont och jag ömar bara man rör mig där :;(
Så jag har inte jobbat denna veckan men hoppas vara tillbaka på jobb till helgen ...

Ska bli så skönt att snart åka i från denna tråkiga svenska sommar ner till 30 grader sol , bad och avkoppling ! 

Jocke har redan smått börjat sin semester och ska bara jobba två strö dagar innan vi åker ..

Izabella hade uppvisning på sin gympa i söndags:)
Himla duktig var hon ! 
Stolt blir jag att hon vågar !
Var väldigt mycket folk som titta! 

Nu kaffe och spikmattan! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0