Helgen

Idag fick jag veta att en gamal klasskamrat gått bort ..
Tänker på alla minne jag har av honom. Jag blir så fundersam nära såna här tråkiga saker händer .. 
Tänk hur någon livsöde kan bli? 
Att livet kan sluta vid 30? 
Hoppas du vilar i frid<3

Helgen har passerat.. 
Fredag och lördag spenderades till största delen på jobb..
Kändes skönt att vara tillbaka men lördagen var det med en vikarie och man fick en smak av att sommaren snart kommer sommaren med alla vikarie och det inte är lika kul att gå till jobb !
Mycket av min glädje att gå till mitt jobb ligger hos mina arbetskamrater ...
Ja de Goa tanterna är ju ändå där så :))

Idag har vi fått träffa fina bruna syster med familj <3
Fika och skit snack och även mamma titta förbi ! 
Iza har även hunnit med barnkalas :) 

Känner mig inte riktigt på topp nu på kvällen men hoppas vakna på bättre humör imorgon då jag är ledig !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0