Härliga fredag !

Igår var det dags för en tripp till Köpenhamn och tivoli tillsammans med fina familjen loven / svärd :) 
En riktig topp dag från början till slut :)

Barnen åkte karuseller, grabbarna drack öl och jag och Lillis skratta<3

När klockan börja bli kväll märkte vi att det var sjuka mängder folk !
De visade sig att snoop dogg skulle spela ! 
Där hade varit 30 000 människor där!!!
Kön utanför var sjukt lång och det var nog tur vi gick när vi gjorde :) 

Tusen tack fina ni för en härlig fredag :)

Inte många bilder togs tyvärr :(
Underbara vän <3
Tack för att du är du och alltid finns där ! 
Du förstår min humör och får mig alltid på mitt bästa humör <3
I Love you ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0