God fortsättning :)

Ja då var 2014 slut!!!
Vi hade en trevlig nyår :) 
Båda jobba så nonna Mi passa barnen :) 
Sen åt vi en god middag bara familjen<3
Sen åkte vi till Lomma till jockes arbetskamrat och fira resen av kvällen där:)
Barnen var trötta och gnälliga runt tolv så direkt efter allt smällande åkte vi hem ..
Dagen idag har jag spenderat på jobb :( 
Mindre kul men lite extra pengar blir de ..
Tänker tillbaka på 2014 och undrar vad de  bjudit på? 
Året börja med att jag blev 30 år! 
Det bjöds på fest med nära och kära ..

Vi åkte till vårt andra hem Rhodos i maj månad.

Juli renoverade vi vårt vardagsrum

Augusti izabella första klass !!

Oktober vi åkte till Thailand för två härliga veckor .

November jag klarade mitt efterlängtade körkort :)

Självklart har året bjudit på så mycket mer:) 

Vad bjuder 2015 på? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0