Dålig med bloggandet

Ja det har varit dåligt med bloggandet under veckan ...
Men tiden och orken räcker inte alltid till ! 
Men otroligt glad att jag fortfarande bloggar . Tänk att det är sju år sen jag börja !!!
Kan gå tillbaka och läsa om barnen . Läsa hur izabella var när hon var lika gamal som Alexander ..

Allt rullar på och jag känner att jag mår bättre och stressen är något bättre .. 
Men brist på energi men jag skyller på vädret !! 
Försöker hålla mig till de människor som ger mig energi och hålla mig i från de som tar den i från mig! 

Hela familjen är lediga denna helgen :))
Idag tar vi mysdag med städ tvätt och annat fix ! 
Jag blir ju lätt rastlös och är inte den som bara kan koppla av !! 
Men jag städar och tvättar och försöker hålla mig sysselsatt ! 
Snart blir det en långrunda med världens bästa Milton <3
Imorgon tänkte hela familjen åka och bada sen blir det nog ett besök hos morfar och nonna ! 
Inte träffat nonna på länge !!!

Förutom att magen klyddar ( igen ) 
Känns detta som en bra helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0