Bra dag :)

Tre lediga dagar .. 
Jag och Alexander bestämde oss för att måndagen och tisdagen skulle vi bara mysa !! 
Vi lämnade fina iza i skolan sen åkte vi hem och lekte , titta tv , tvätta och mest bara tog det lugnt :) 
Hämta sesaan fortsatte mysa :)
Sen kom gubben hem och det blev en god middag som jag och barnen fixa (utan stress ) 
Jag blir ju lätt rastlös men detta kändes välbehövligt för mig !! 
Kände ingen stees dessa dagar !!!

Idag var det dagis start för Alexander som inte varit där alls i år. Lite ledighet och fix med barnvakt och vab så har varit hemma länge ...
Dagen hade gott bra och Alexander sa när jag hämtade honom att han hade haft jätte roligt :) 

Ikväll har även izabella börjat gympa :)) riktigt roligt tyckte hon:)))

Nu har jag bäddat ner mig i soffan och känner lugnet i kroppen :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0