Vår helg

Helgen har gått så fort ..
Lördag jobbade jag fram till tre. Hem och hämtade för stor handling på Ica :) 
Sen lagade mannen min och barnen en super god alla hjärtans dag middag <3
Kvällen avslutades med Melodifestivalen. Jocke gav det två låtar sen sa han bara Vilka skit låtar ! Så iza och jag hade mysigt bara vi<3
Önskade att Linus skulle gått direkt till final men annars var vi rätt nöjda :)

Igår var det kalas time för mamma <3 
Vi hade lite ärende innan vi skulle till mamma och körde i god tid vilket som gjorde att jag aldrig kände mig stressad ! ( ja jag börjar lära mig) 

Idag har jag jobbat och barnen har varit tillbaka på fritids och dagis efter en sjuk vecka ...
Imorgon är vi lediga igen och dagen bjuder på bus med bästa Lillis, Anton och Alva <3


Magen klyddar som vanligt och jag börjar bli trött på den och känner att det snart är dags för ett läkarbesök .. 
Magkatarren kommer och går precis när det blir bättre blir det sämre igen !!  
Jag försöker tänka på vad jag äter och har dragit ner på mitt älskade kaffe .. 
Vad gör man? 
Tar min omeprazol ..,

Ja ja nu middag och en dusch  och en kall promenad med Milton ! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0