Sol och ledig :)

Ja idag har jag varit ledig :) 
Härligt att solen är framme och man känner mer energi ! 
Izabella lämnade kl åtta som vanligt i skolan. 
Alexanders dagis fyllde 25 år idag så han var dit bjuden på firande och teater! 

Så mellan nio och ett har jag varit själv ! 
Ledig bara jag ? 
Mycket märkligt ! 
Körde hem slängde in tvätt och tog en kopp te titta tv och koppla av en stund innan jag gav mig i väg till center syd .. 
Skulle hitta nya jeans till mig men slutade med gympa kläder till iza och inga jeans till mig ? 
Blev lite smink bara ..
Snabblunch ensam innan jag hämta fina iza . 
Hade timme bara hon och jag innan vi skulle äta tårta på Alexanders dagis ..
Körde hem tog Milton på en härlig runda i solen:) 
Sen gick vi till Alexanders dagis .. Ligger nära men första gången jag väljer att gå framför bilen !!!
Hemma igen har jag hunnit dammsuga tvätta lite till och börjat med maten :) 
Japp effektiv måste man vara :) 

Nu när man gjort alla måste vad gör man då? 
Lite mat sen får vi se vad kvällen bjuder på:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0