Söndag

Helgen är över igen och vi är bara dagar från julafton ...
Denna helgen var tanken att jag skulle spendera till största delen på jobb men så blev det inte .
Har nämligen haft massa problem med min rygg ( ont korsryggen till rumpan) 
Fick i torsdags kortison spruter för andra gången .
Sist hjälpte de super i flera veckor så håll tummarna att det fungera lika bra denna gången .
Jag blev tillagd att vila så så fick det bli.

Fredagen koppla jag verkligen av ( väldigt olikt mig )
Lördagen fixa vi gran och pynta annars var det god middag och avkoppling :)
Idag hälsa vi på fina syster och barn <3
Vi fika tog en promenad och hade mysigt ! 

Nu ikväll känns ryggen faktiskt helt ok så hoppas det fortsätter så :) 
Jag är ledig fram till torsdag och det står massa shopping på schemat och då är det bra att må bra :))

Avslutar med en bild på mig och mysigaste Linnea <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0