God fortsättning :)

Säger jag till er typ tre läsare som fortfarande kollar in på min blogg hihi:))
Men bloggen har alltid varit mest för min och familjens skull.

Julen är över och det är alltid mysigt när den kommer och lika skönt när den är över :)
Julen spenderades hos oss tillsammans med alla ! 
Mysigt men stökigt när man är 16st...

Jag har även jobbat lite under jul.
Alltid lugnt och mysigt på jobb över jul och nyår och andra storhelger men jag önskar ändå att man hade ett jobb man var ledig dessa storhelger ..
Känns som man är den enda som kör mot jobb julaftons morgon ....
Men men någon måste ta hand om våra gamla :) 

Snart är detta året över och jag kan bara säga att jag välkomnar 2016  med öppna armar <3
2015 har varit året som jag inte har så mycket roliga minne till..
Men min känsla är att 2016 kommer vara mitt år .:)
Jag har ett nyårslöfte . Låter klyschigt men jag ska bli mer positiv ! 
Försöka tänka mer positivt och vara positiv till livet i sig .
Jag har känt att jag varit för negativ speciellt sista halvan av derta året .
Jag ska verkligen försöka !


Gott slut :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0