Måndag

Idag känner jag inte riktigt att huvudet är på topp ..
Tankarna snurrar ..

Jag har iallafall varit ledig idag och dagen har till största del spenderats i trädgården med sol och bad för barnen 
Vid fyra körde jag ( ja bara jag ) mot mammas salong för att fixa hår och bryn .
Vsr trött på att vara så ljus och ville ha lite förändring ..
Håret är nu slingat och inte mörkt men inte så ljust ..
Nu hoppas vi jag ska trivas vilket jag sällan gör i annat än mitt super blonda hår.


Helgen bjöd på jobb för min del och även liten kräftskiva med jockes föräldrar :)

Imorgon väntas jobb igen och barnen ska på fritids och dagis ..
De har inte varit tidigt uppe på länge så det blir nog en utmaning att få upp de imorgon !!

Nej nu ska försöka rycka upp mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0