Härliga helg !

Lördagen hade jag och barnen en heldag inbokat tillsammans med syster och melvin <3
Linnea var bortrest tillsammans med sin pappa . 
Dagen börja med en tripp till Jägersro för lunch och lite små shopping . 
Sen picknick på lekplatsen och en riktig långrunda i det härliga vädret :)
Kvällen blev det tacos och något glas rosé :)
Mina barnen sommade ju inte från jag gick o la mig men jag och syrran fick ändå chans att snacka massa skit då barnen lekte fint .

Idag har vi hunnit mysa länge och titta på mammas nya lägenhet:)

Alexander och melvin har blivit riktiga bästisar <3

Tack fina syster och melvin för två härliga dagar med er!
Vi älskar er<3

Nu är izabella lämnad hos morfar och nonna för några dagars mys ..





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv det va super mysigt o va med er 💜 älskar er 💟

2015-08-03 @ 07:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0