Vår helg !

I fredags var det dags för 30 årsfest för bästa Lillis ! 
Pappa hämtade upp hela familjen här , barnen gick med pappa hem och jag och mannen gick bort till Lillis:)
God mat gott vin och trevligt sällskap ! 
Tack fina för en trevlig kväll :)
Hade gjort en deal med min arbetskamrat att om hon körde oss hem på fredagen skulle jag köra henne och hennes gubbe hem på lördagen ..

Lördagen vaknade jag något seg men mådde bra . 
Sover så dåligt de få gånger jag dricker 
..
Det blev en lat dag innan jag hämta hem barnen vid fyra .

Idag har vi varit och handlat och fixat ...
Storhandlat på Ica , handlat koppel och skålar till Charlie ..
Och köpt nya mattor då en del här hemma behövdes bytas ut..
Runda i skogen i regnet med hundarna ..
Sen har jag varit och hjälpt svärföräldrarna lägga ut sin husvagn på blocket.. 

Trots en mysig helg har den även beståt av tjafs ! 
Barnen bråkar till och från ofta ! 
Och mannen och jag tjafsar då vi ibland tänker så olika ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0