Sjuk liten kille ?

Märkligt ! 
Redan i lördags verkade Alexander lite trött och hängig ..
På kvällen känns han varm och det visar att han har 39 grades feber .. 
På söndag morgonen visar tempen strax över 38 och han är pigg och som vanligt ...
Senare under dagen blir han flammig på kroppen mest i ansiktet ... Men då har han ingen feber ? 
Men på kvällen kommer febern tillbaka och ligger på 38,4:(
Men trots allt pigg...
Natten har han sovit lite oroligt ! Vaknat ett par gånger...
Han sover fortfarande ..??
Jocke tar vab idag , så snart ska jag bege mig till jobb ... 
Något trött efter att både Alexander och hundarna väckt mig flera gånger ...

Vill passa på att säga grattis till min fina syster som fyller år idag <3 
Hoppas du får en underbar dag ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0