Påsk !

Yes långfredagen börjar gå sitt slut dagen har bjudit på skoj och mindre skoj!!
Det absolut bästa med dagen har varit att Alexander lämnat sina nappar till påskharen :)) 
Dagen har gått bra utan och nu har somnat gott utan gnäll om någon napp :) 
Som tack lämnade påskharen en present denna var inget vidare och ett fel köp av påskharen ! 
Så Alexander fick själv välja något annat kul och valet blev en turtels :) 

Han har även de sista två veckorna somnat i sin egen säng :) 
Lite saga sen ibland kan man gå direkt och ibland får man sitta tills han somnat:) 
Jag är stolt över dig min son <3

Runt fyra idag var det dags för middag hos pappa och Mi ..
Barnen tackar för super fina påskpresenter! 
En god middag och lite för många snapsar för vissa ...

Nu är vi hemma huset sover redan och jag ska fixa så godiset hamnar i påskäggen och sen hitta sängen ! 

Imorgon väntas tråkigt nog jobb för mig! 

Glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0