Charlie

För några dagar sen fick jag ett sms angående en liten vovve som behövde ett nytt hem .. Hans ägare hade separerat och hade inte tid för honom . 
Jag har hela tiden saknat att ha två hundar..
Så igår åkte jag och träffa Charlie en liten försiktig chihuhua på snart fem år..
Lite rädd av sig men ändå väldigt snäll .. 
Efter någon timme fick han följa med mig hem och träffa resten av familjen .. 
Klart han var rädd allt och alla var nya ..
Men redan igår kväll gick det bättre och bättre .
Idag myser han med mig och Milton som vi känt varandra länge <3
Så det känns som denna kille kommer bli en del av vår familj <3

Han är väldigt dålig på att äta och är rätt smal .. 
Hoppas att vi kan få honom till att äta upp sig lite :) 

Annars är allt bra ! 
Påsken är över och det har hunnits med både påskmiddagar och jobb för vår del ..
Alexander är inne på dag fem utan napp. :) 
Ja livet rullar på ! 

Nu ska jag hämta hem fina Alexander som varit på teater med sitt dagis så ska vi ta ut de små killarna på en långrunda innan vi ska hämta hem iza !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0