Godmorgon !

Lördagmorgon och jag sitter med en kaffe i handen och tänkte njuta av en lugn morgon med barnen innan jobb men barnen har redan hunnit bråka och skrika på varandra ! 
Denna helgen jobbar både jag och mannen så farmor kommer och passar några timmar idag och imorgon är jag ledig igen. :) 

Annars har veckan mest bjudit på jobb , skola och dagis ! 
Igår var jag ledig och dagen bjöd på frukostmys med Lillis och härliga guddottern<3 
Riktigt litet charmtroll ! 
Kvällen blev det pizza mys med familjen! 

Kan inte annat än säga att jag längtar till semestern ! 
Allt känns inrutat och lite småtråkigt just nu ...
Men snart är det semester sol, värme och avkoppling =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0