Mitt hjärta !

Grattis underbara och helt fantastiska izabella på din sjuårsdag !!!!
Helt otroligt att du fyller sju! 
Har jag fått vara din mamma i sju år redan? 

Dagen fick iza bestämma vad hon ville göra :) 
Jocke jobba tråkigt nog :( 
Men barnen och jag tog en mysig morgon och iza fick massa fina presenter :) 
Sen åkte vi till stan för att besöka Izabellas absoluta favorit affär ! 
Där man gör nallar :) 
Iza gjorde en till till samlingen :) 
Efter blev det macdonslds som var Izabellas val:) 
Mysigt bara jag och barnen <3 
Glass i vår by innan det var dags att möta upp pappa Jocke för utvecklingssamtal för iza ( sista tiden som fanns innan vi åkte ) 
Samtalet gick bra ! 
Iza beställde kvällens middag som blev revben :) 
Sen god choklad tårta på de mums :) 

Mysig dag som nu avslutas i soffan <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0