Bråk och tjafs

Ja barnen bråkar mer eller mindre hela tiden de är hemma tillsammans ! De bråkar om allt ! Framförallt skvallra izabella om ALLT Alexander säger och gör!! 
Ena stunden leker de och nästa stund bråkar de!!!
När de leker måste det vara uppe på där vi sitter ... Så ska man gärna vara jätte högljud ... 
De är sällan de leker på rummen utan sakerna tas ut och ska lekas med på mattan där vi sitter !!!

Hundarna bråkar med ofta !!! 
Milton hoppar på Marvik morrar och blir irriterad på honom speciellt när mat är inblandad ex när Alexander tappade något ätbart !!
Bråk bråk överallt !!!
Suck! 

Min mage vill inte som jag och smärtan gör sig påmind med jämna mellanrum ...
Mina tankar om jobbet gör inte det hela bättre ! 

Jag just nu är det mest gnäll och jag gillar inte gnälliga Johanna ! 
Mycket därför jag inte skriver så mycket just nu för vem vill läsa om gnäll ? 
Men nu kände jag bara för att gnälla av mig lite ! 

Just nu sitter jag i soffan i tystnaden !!!
Iza är på rummet och tittar film och Jocke nattar Alexander ! 
Sa till Jocke att jag vill sitta här ensam en stund i tystnaden ! 
Känner mig slut i huvudet efter kvällens bråk ! 
Behövde en stund själv i tystnaden ! 

Ikväll blir det sängen tidigt och imorgon är en annan förhoppningsvis mer positiv  dag ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0