Trött !

Helg och ledig :) 
Dagen idag var rätt fullbokad .. 
Förmiddagen blev det titt på bil men vi hitta inget kul tyvärr :( 
Men har en till på gång som vi ska titta på imorgon :) 
Vid tre skulle mannen lämnas hos en arbetskamrat för ikväll väntades julbord .
Vi hade bestämt med syrran och barnen för lördagsmys :) 
Blev pizza godis och mys <3 
Tack fina ni! 
Hemvägen blev det en liten omväg då jag fortfarande inte är världens bästa på att hitta ... Men hem kom vi :) 

Tusen tack bästa pappa för att du lånar ut din bil :))

Imorgon ska vi åka och fika hos pappa och titta på bil. 
Eftermiddagen blir det julpynt och städning.. 
Ibland undrar jag hur man ska hinna med allt !!!
Skulle behöva fixa vinterskor och annat till mig och barnen men det får nog vänta till måndag ...

Nej nu ska jag sova ! 
Brukar alltid bli dåligt mes sömn när mannen inte ligger vid min sida ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0