Mår inget vidare!

Känner mig allmänt kymig ! 
Trött ont i huvudet och illamående !!
Aptiten är lika med noll ! Har idag endast fått i mig en bulle ..
Vad är detta ? Kanske kräksjukan på gång ? Eller kroppen sätt att säga i från att nu får du ta det lite lungt ? 
Vet inte , vet bara att jag vill vakna och bara säga och känna idag mår jag bra !!!

Trots att jag inte kände mig hundra körde jag och barnen och Milton ut till pappa i oxie för en fika ..
Mannen låg hem något bakis:))
På vägen hem blev det Ica maxi för att handla blommor och ljus... 
Men kroppen sa i från !!
Så det blev lite stressigt ..
Men men ...
Bilen ska vi titta på imorgon istället ! 

Jag har trots allt julpyntar här hemma och städat av det värsta i Izabellas rum ..
Lite små saker ska mer fattas och jag hoppas ha kraft imorgon ...
Men visst är det mysigt med jul i huset :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0