Söndag

Alexanders feber denna gången var bara en dag :) han är fortfarande genom förkyld men är övrigt pigg! 
Tur nog är Jocke ledig imorgon så han slipper dagis ...

I fredags kväll var jag i väg några timmar med mina arbetskamrater. 
Vi skulle ut och äta dricka vin..
Kvällen var jätte trevlig fram till sista timmen då tramsiga disskutioner tog över ...

Tack fina pappa för att du agera taxi! Du är bäst !

Gårdagen blev det hemma mys bara vi.. Det städades grillades och en lugn mysig lördag ! 

Har söndags ångest idag.. Helgen är slut igen .. Nu väntas en lång vecka på jobb..
Men jag har planer på att ta semester lördag så blir det kort vecka igen ... 
Har till nio på lördag och jag vill så gärna se melodifestivalen med familjen ..
Jag och iza älskar mello :) 

Favoriterna i år är Sanna Nilsen Linus svening och Oskar zia! 

Iza blev så glad igår när Linus gick vidare ..
Vi har länge följt  han på youtube.. Riktigt bra är han! 




Kommentarer
Postat av: josefin

Hej Johanna! För lite sedan skrev du att det är enbart din familj och närmaste som läser bloggen. Det stämmer inte riktigt för jag brukar kika in då och då. :) Förstår du inte kan skriva om det men blir ändå nyfiken på vad det var för tramsiga diskussioner? Kanske fyllesnack antagligen.
Kul det är att få följa din vardag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0