Midsommar dag

Midsommar bara vi blev en mysig kväll :) 
Med riktigt god grillad mat ! 

Dagen idag har inte mycket hänt ! 
Städ , tvätt , matlagning , mys och en super lång runda med hundarna bara jag och iza ! 

Haft ont i magen hela dagen och känner mig inte på topp i huvudet ! 
Känner mig tankspridd ! 
Vill så mycket men känner att energin inte räcker till :( 
Vill ta tag i hemma projekten ! 
Hoppas energin hittar tillbaka ! 
Vill planera en kräftskiva så något är inplanerat! 
Ja jag ska om jag orkar ;)
Jobb , körkort ja alla de där vanliga tankarna..

Inte mycket kul händer just nu :(
Livet står lite still ...

Imorgon bjuder på en tur till babyland för att handla ny vagn till Alexander :) 
Hoppas på sol och lite mer energi ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0