Lämnat barnen.

Barnen är lämnade på fritids och dagis och jag sitter och väntar på tåget och jobb fram tills nio väntas ...

Izabella var på sånt riktigt surt humör idag ! Hon tyckte allt vet jobbigt och hon vill mest ingenting ! 
Och Alexander blev jätte ledsen när jag lämnade honom idag :( 
Han blir det ibland speciellt nu efter vi haft semester ...

Jag önska med jag kunde få vara ledig! 
Ta tag i allt jag vill få gjort ! 
Jag jobbar denna vecka och två veckor till sen är det lite semester ...
Jocke och barnen börjar en vecka innan mig! 

Något kul är att vi börjat introducera pottan för Alexander :) 
Han är skeptisk:))
Men vi låter ta den tiden det tar ...
De ska även börja på dagis nu med ! 
Min bebis börjar bli stor !!!

Nä nu hög musik i lurarna för att den roliga tågresan ska bli lite roligare :) 

Ha en fin dag ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0