Söndag !

Denna helgen har allt känts lite bättre ! 
Jag börjar känns mig piggare och lite gladare ...

Helgen har vi umgåtts med familjen : ) 
Fredag blev det en god middag hemma bara vi.. Det blev vin godis och fångarna på fortet ! 

Lördagen blev det träff med syrran och barnen <3
Iza valde att stanna hemma med pappa ! 
En jätte mysig eftermiddag med fika och en tripp till lekplatsen :)))
Syrran och jag hann snacka lite med om allt ! 
Tack syrran för att du alltid bryr dig! Och att du känner mig och vet hur man bäst finns där:) 
På kvällen blev vi hämtade av Jocke och iza :) 
För vi skulle träffa morfar och nonna <3
Det blev en god middag och melodifestivalen :) 

Idag har vi firat jockes föräldrars 40 åriga bröllopsdag :) det blev middag på vagabond ! 

Önska jag hade hunnit träffa mamma och Emilia med men tiden räckte inte till:(

Sitter nu i soffan själv medans Jocke nattar Alexander ...
Kl ringer fem imorgon och barnen måste somna tidigt ...

Tystnad är något jag verkligen lärt mig uppskatta !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0